Boscoin in the Netherlands

Je kunt de reacties door Google Translate halen @Chef_Bedo :rofl: Fijne jaarwisseling, dat we maar veel geld mogen verdienen in 2018 :rocket:

@Chef_Bedo (and others) : Fijne jaarwisseling!

Ik geloof dat onze chef kok de cuisine zo’n beetje op elke vraag reageert :slight_smile: . Ook fijne jaarwisseling toegewenst.

@wouterbothoff Bedankt voor het helpen van mij verliest mijn Google vertalen maagdelijkheid, Google Nederlandse Thanks so much :wink:

Fijne jaarwisseling! Dat de koers van BOScoin straks maar flink mag crashen, zodat ik goed kan inkopen :wink:

Beste wensen nog mensen (mag vandaag nog) :slight_smile: . Heb dr 0,40 voor een paar duizend betaald tijdje terug op bitcointalk, heb het gevoel dat de prijs daar toch nog onder komt. Ben dr van overtuigd dat whales zijn die tonnen gaan verkopen als we live gaan. dont get me wrong, bos gaat het super doen op lange termijn! Maar ik heb me te vaak vergist met de “bodem” van een markt. vaak genoeg zie je gemanipuleerde sell-walls die de prijs drukken, btc die naar boven zeurt, FUD enz,. ik koop alleen nog maar rood en niet groen. mn doel is komende maanden een node bij elkaar te sprokkelen. dan hoeven we over een paar jaar niet meer te werken en kunnen samen afspreken om een radlertje te drinken en kijken wie de snelste Tesla heeft.:smiley:

Haha, ik ben benieuwd Rosco! Het punt is dat hitbtc een vertekende prijs geeft. Volgens mij hebben ze een beperkt aanbod waardoor de prijs relatief hoog is.
Ik had IOU’s van hitbtc, maar ik heb ze verkocht, ga toch voor the real thing. De prijs van de IOU’s bij hitbtc zou wel eens kunnen crashen zodra mensen doorkrijgen dat die neven nooit niet omgewisseld gaan worden voor BOS.

Toch denk ik niet dat HitBTC het zich kan permitteren om haar afspraken niet na te komen?

Tsja, dat is het punt natuurlijk. Misschien dat de integratie van BOScoin een makkie is nadat het bij Kucoin is gelukt.

Dat lijkt me idd ook niet, ze moeten over de brug komen. Ik denk dat gewoon helemaal geen coins hebben en wachten tot kucoin ons list om ze daar te kopen. Zouden ze weleens duur kunnen komen te staan :rofl:

Vraag me wel af of the korean fud bij gaat dragen aan de waarde/intresse voor BOS. China fud deed neo ook geen goed. :thinking:

NEO is anders mooi gestegen over een lange periode.

Don’t forget to add meet up here too https://coinmarketcal.com/?form[month]=&form[year]=&form[coin][]=BOScoin+(BOS)&form[sort_by]=hot_events&form[submit]=

Haha, ja dat was een meevaller. :+1:t2:

Duidelijke down-trend, zoals verwacht. Voorlopig koop ik geen BOS maar BTC. BTC lijkt zn bodem bijna te raken, Risico van BOS kopen is dat als BTC weer gaat stijgen BOS nog verder valt in sat-waarde.
Mocht je een node hebben gekocht, proficiat! (ben jaloers) :blush:
Alles is in de aanbieding. :smile:

Heb vanmorgen een node gekocht, vond 2500 sat mooie (ICO) prijs. Als we nog veel lager gaan dan koop ik nog wat bij. Zo die node kan de ijskast in, in mei kijken we wel weer verder.