Boscoin in the Netherlands

:netherlands: Opportunities for Boscoin in the Netherlands. :netherlands:

Wie wil er samen met mij een groep opzetten voor Nederlandse nodes?

Hee zwollenaar :slight_smile: Zou wel willen maar heb nog geen node kunnen kopen, das 40.000. moet wachten tot BOS op de markt komt. Hopelijk valt BOS laag genoeg :wink:
Wat is de meerwaarde van een groep?

Kom je uit Zwolle? Dat is toevallig, want ik kom daar ook vandaan.

Nederlandse node: goed idee! Ik help wel.

Paar dagen geleden toen de IOU van BOS naar EUR 0,50 zakte stond ik op het punt flink te kopen. Hitbtc gaf echter storing, toen ben ik het vergeten. Had ik maar…

Een voordeel van een groep is dat je bijvoorbeeld meerdere nodes op 1 server host, wel moet elke node 1 uniek IP-adres hebben.
Ook kan deze thread als kennisdeling dienen. Bij welke hostingprovider ben je het beste uit etc.
Ikzelf zie het niet helemaal zitten om thuis te gaan hosten. Je bent dan wat afhankelijker van je Internet verbinding en van een goede firewall configuratie. Dat kunnen hostingproviders veel beter in mijn ogen.

haha, dacht dat devries uit zwolle kwam, maar dat was jij dus. Kom uit de buurt van Nijmegen. HITBTC is helaas geen juiste prijsvertegenwoordiging. De meeste ICO’s zakken weer rondom ICO-prijs. Komt vast wel weer een kans. BTC wordt alleen maar meer waard. hopelijk binnenkort op kucoin :grinning:

HJ, jij hebt misschien genoeg BOS om zelf een node te beginnen? Ik bij lange na niet. In die zin kan ik niet echt van betekenis zijn😐

Nog niet genoeg voor een node helaas. Maar dat kan nog komen als Kucoin straks losgaat.

Ik kijk er heel erg naar uit om mijn node straks op te tuigen :grin: Een Nederlandse groep is een leuk idee inderdaad, kunnen we gewoon hier doen denk ik :muscle:

Geloof nog niet dat BOS trading gaat werken zonder mainnet op Kucoin, Lijkt dan meer op een IOU zoals op hitbtc. We zullen zien. Denk wel dat er veel gedumpt gaat worden, veel van die gasten hebben tonnen boscoin en slopen de hele buy-orderlist als we live gaan. Zorg dan dat je erbij bent om wat goedkope bos op te pikken.:grin:

Onzin, mainnet is niet nodig om te kunnen traden. Er kunnen nu gewoon coins van wallet naar wallet verstuurd worden, dus kan een exchange ons ook gewoon listen.

Cool, dan komt het goed. Afwachten dus.

Komt zeker goed, no worries :grin:

Je verwacht een scherpe prijsdaling zodra BOS via Kucoin verhandelbaar is? Waarom?

Omdat je makkelijk bos kunt kopen via bitcointalk voor 0,40 cent. Er zijn er veel die uit willen stappen voor BTC. Er is nog geen waarde bekend voor bos. Meeste ICO’s zakken na paar weken onder de ICO-prijs, ze wachten op de “bodem” en dan pas kopen ze op, waarom zou dat bij BOS anders zijn.

https://forum.boscoin.io/t/how-to-become-a-node/846?u=hjdevries

Hoe wil je je node gaan opzetten?

• Thuis
  • Virtual Private Server

0 voters

Mocht je iemand tegenkomen die ze voor 40 cent kwijt wil, laat het weten. Ik koop!

May I have your votes please! :grinning:

Yay, I voted for virtual private server and I didn’t even understand what the question was? LOL
hello everyone in Netherland :smiley: